Paavo kasvaa

Helmi kasvaa

perjantai 22. helmikuuta 2008

Kuinka paha on paha olo?

Pitääkö oksentaa ennen kuin on oikea raskauspahoinvointi kyseessä? Olo on tasaisesti pahentunut päivä päivältä. Tänään tosin luulin olevan jo edes hitusen parempi päivä, kunnes erehdyin lähtemään shoppailemaan. Saaliina uusi yöasu (lue: iltapuku), kauneusvälinelaukku (oli niin söpö) ja sahalaitakuviomigreeni. Jee. Mies jäi shoppailemaan, minä hortoilin kotiin. Vietinkin seuraavat tunnit silmälaput silmillä peiton alla. Toivottavasti ne kaksi ottamaani Panadolia ei tehny mitään pahaa Miina-vauvalle. Miina-vauva on miehen suuressa viisaudessaan keksimä tekonimi tulevalle perheenjäsenelle. Olen yrittänyt kysellä, että romahtaako maailma jos Miinalla on pippeli... :D

Aamulla muuten vein Piltti-purkissa (ekaa kertaa keitettiin lasipurkkisoppaa kattilassa) virtsanäytteen labraan. Tämä johtui siitä, että olen jo pitkään epäillyt minulla olevan jonkunlaisen tulehduksen virtsateissä ja vihdoin sain tehtyä jotain asialle. No, neuvolatäti antoi eilen ohjeeksi soittaa nyt perjantaina vakituisen soittoajan loppupuolella vastauksia neuvolan numerosta. No tätipä ei vastannutkaan, vaikka soitin useaan otteeseen soittoajan sisä- ja ulkopuolella. Pakko odottaa ensi viikkoon. No, ei tässä mitään hätää ole, kun olen kerta tänne asti pärjännyt.

Ei kommentteja: